10 maanden stage in Sydney - Reisverslagen van Fabienne - WaarBenJij.nu 10 maanden stage in Sydney - Reisverslagen van Fabienne - WaarBenJij.nu

10 maanden stage in Sydney

Ik moet nog even geduld hebben, maar zeer binnenkort ga ik dan eindelijk MET Visum vertrekken naar Australië voor +/- 10 maanden. Ik zal ongeveer 30 uur vliegen(onderweg zijn) in m'n eentje, dus dit zal best wel even wennen & spannend zijn. In Syndey zal ik gaan wonen in een studentenflat van de organisatie Iglu. Ik kom met 5 andere studenten te wonen in een appartement waarbij we de woonkamer en de keuken delen, maar waar iedereen een slaapkamer met badkamer en-suite voor zichzelf heeft.
Vooralsnog is mijn startdatum maandag 15 September dan zal ik hopelijk gaan beginnen bij het Shangri-La hotel in Sydney in de F&B department. (Food & Beverage: restaurant, bar etc.)
Afgelopen vrijdag heb ik al een afscheidsborrel gegeven, ik heb al één van de twee koffers ingepakt, al mijn kleding op stapeltjes klaar liggen, alle inkopen zijn gedaan, kortom ik ben er klaar voor!
Ik ga mijn best doen jullie weer via deze wijze op de hoogte te houden van mijn nieuwe avonturen hier ver vandaan.
Dus ik zeg kom maar op met dat visum!